חברה שהתפרקה מעמידה את כלל העובדים מול מצב מטריד ומעיק. במקרים רבים תהיה החברה חייבת סכומים גבוהים לעובדים, לספקים ועוד. על מנת לאפשר לכל הנוגעים בדבר להמשיך בחיים ולא לשקוע במצב הכלכלי הבעייתי, נקבעו חוקים שונים. הללו נועדו להושיט יד במקרה של פירוק חברה, כך שהסיטואציה המטרידה לא תגרור בעקבותיה מצוקה ממשית בקרב הנוגעים בעניין. פירוק חברה יעשה באמצעות עורך דין פשיטת רגל בתל אביב. עורך הדין ייצג את החברה ויוביל את תהליך פירוק חברה בתבונה, כך שהנזקים יהיו מינימליים.

ניהול מקצועי בידי עורך דין פשיטת רגל בתל אביב
"פשיטת רגל" הוא מצב בו חברה או אדם פרטי נמצאים במצב של מוגבלות. הם חייבים סכומים גדולים לאנשים שונים, אך אין להם אפשרות כלכלית לפרוע את החובות. החובות המעיקים לצד הניסיונות של הנושים לדרוש את הכסף שלהם, מעמיד את החייב במצב מעיק ומלחיץ. הוא לא רואה באופק את המוצא שיוציא אותו מהסבך. במקרה כזה יהיה עליו לשקול אפשרות של פניה אל עו"ד פשיטת רגל בת"א. המטרה היא להוביל הליך של פשיטת רגל. הליך כזה יכלול הוצאה לפועל איחוד תיקים במקרה שקיימים נגד החייב יותר מתיק אחד בהוצאה לפועל. כמו כן יפעל עו"ד פשיטת רגל בת"א במטרה להוביל מהלך לקבלת צו הפטר.

הפטר יינתן במקרה בו בית המשפט יהיה משוכנע כי אכן אין לחייב את האפשרות לפרוע את כל החובות שלו. במקרה כזה ייעשה ניסיון להגיע להסכמה בין החייב לנושים, המטרה היא לקבוע פשרה לרצון כל הצדדים. התהליך יכלול בחינה מעמיקה של היכולות הכלכליות של החייב במטרה לקבוע הסכם בו הוא משלם סכום חודשי קבוע עבור החזר החובות שלו. בתקופה זו יהיה עליו להתאמץ על מנת לעמוד בהחזרים אלו. אבל זה יהיה משתלם וכדאי לו מאוד, שכן עמידה בהחזרים אלו יובילו למחיקת אחוז משמעותי מכלל החובות שלו. כמו כן הוא משיג בתהליך זה שקט מצד הנושים, כך שהוא יוכל לפתוח תקופה רגועה יותר בחיים שלו, במטרה לשקם את עצמו מבחינה כלכלית ללא טרדות ולחצים בגין חובות העבר.

איחוד תיקים בהוצאה לפועל יאפשר לחייב לצמצם את החזית ולהשיג שליטה על החובות ועל הסערה הכלכלית בה הוא נתון. בעזרת עורך הדין שייצג אותו במקצועיות, הוא יתחיל בהחזרי חובות במשך תקופה. הוא ישלים את התקופה וימצה את כושר ההחזר שלו. לאחר מכן הוא יוכל להתחיל מחדש ללא עול מעיק מהעבר וזו המטרה של ההליך – לאפשר פרק חדש לאחר תסבוכת כלכלית וחובות. חייבם רבים מצאו בהליך זה את המוצא שלהם, והם אכן התחילו מחדש. החירות הכלכלית אותה השיגו שיקמה אותם מכל הבחינות. חברה בפירוק ופשיטת רגל יהיו מיוצגים נאמנה על ידי עורכי דין מוריאנו לונטר, בעלי התמחות בתחום, לצמצום הנזקים.