אנשים רבים חשים כי נעשה להם עוול על ידי הבנק שלהם ואולי גם הזכויות שלהם נפגעו. אך בעוד חלק מהאנשים לא ינקטו בצעדים בכדי לתקן את העוולה, אחרים יחליטו לנקוט בהליכים כנגד הבנק ולהגיש תביעה. מכיוון שהגשת תביעה באופן עצמאי, זה תהליך מאוד לא פשוט, הדרך הטובה ביותר לבצע את התהליך, תהיה על ידי קבלת סיוע מאותו עו"ד תביעות נגד בנקים מקצועי ומנוסה בתחום.

תפקידיו של עו"ד תביעות בנקים
אז נכון, שבראש ובראשונה, תפקידו של עורך דין תביעות נגד בנקים, הוא לסייע בהליך תביעת הבנק, אך קיימות סיבות רבות בגינן עולה הצורך בהליך של תביעות בנקים וכל סיבה שכזאת, דורשת נקיטת צעדים שונים – כאשר עורך הדין חייב להכיר את כולם. בין הסיבות הנפוצות: תביעות ייצוגיות בנושאים שונים, ייצוג של חייבים בתחום המשכנתאות וניירות הערך, תביעה בגין עצירת קו האשראי, ייצוג בהליך תביעות רשלנות ותביעות בנושא עיכוב תהליכים אשר קשורים להוצאה לפועל. אחד מהתפקידים הבולטים והחשובים ביותר של עורך הדין, יהיה לטפל בכל הנושאים אשר קשורים לחייבים ובין היתר: הסדר נושים, חייב בדיקת מוגבל באמצעים ועוד.. כאמור, רשימה זאת, כוללת רק חלק מתפקידיו של עו"ד תביעות נגד בנקים, כאשר עורך דין מקצועי ומנוסה, שהינו בעל מוניטין בתחום ידע לייעץ ולסייע ללקוחותיו בכל תחום אשר מתקשר במישרין או בעקיפין לנושא הזה.

סיוע לחייבים
אנשים אשר חייבים סכומי כסף גבוהים הן לבנקים והן לנושים, יוכלו למצוא באותו עו"ד תביעות בנקים, כאיש מקצוע אשר יוכל לסייע להם לקבל את מלוא הזכויות שלהם: הן מול הבנקים והן מול גורמים רלוונטיים אחרים. עורך דין תביעות בנקים שהינו מקצועי ומנוסה בתחום יהיה בעל הכלים לסייע ללקוחות שלו לא רק בהליך של תביעת הבנק – מכל סיבה שלא תהיה, אלא גם בנושאים חשובים נוספים ובין היתר: הסדר נושים או בדיקת חייב מוגבל באמצעים. כמובן, שבכדי ליהנות מכל אותם השירותים, חשוב לבחור בקפידה את אותו עורך דין ולוודא שיש ברשותו את ההתמחות המתאימה, את הניסיון, את הידע ואת הכלים לסייע בצורה הטובה ביותר לחייב. לעיתים, שלב בחירת עורך הדין, יכול להוות את ההבדל בין הצלחת התביעה לכישלונה – ומהסיבה הזאת, אין להקל ראש בצעד הזה ומומלץ לעשות שימוש בכל הכלים אשר יאפשרו לאותם חייבים לבצע את הבחירה הטובה, האיכותית והמקצועית ביותר האפשרית.

אם גם אתם תרים אחר עו"ד תביעות בנקים ולא מעוניינים להתפשר על פחות מעורך הדין המקצועי והמנוסה ביותר – משרד עורכי הדין אורי לונטר, יהווה את המקום הנכון בעבורכם. עורכי הדין של המשרד, אוחזים בהצלחות רבות ומוכחות בתחום תביעות בנקים. עורכי הדין ישמחו לייעץ וללוות אתכם לאורך כל שלבי התביעה ולאפשר לכם להיות רגועים ושקטים בידיעה, שאתם מקבלים את הסיוע האיכותי ביותר האפשרי.