אנחנו שומעים לעיתים לא רחוקות חברות אשר נקלעות למצב כלכלי קשה כתוצאה מסיבות שונות. יחד עם זאת, העובדה שמדובר במקרים לא נדירים, לא עושה את זה ליותר קל עבור בעלי החברות המדוברות, אשר חשים לעיתים שהשמיים נופלים מעליהם ואין להם מה לעשות בכדי לעצור אותם. החדשות הטובות עבור כל מי שנקלע למצב של חדלות פרעון של חברה (מצב של אי יכולת לפרוע את החובות שנצברו) הן, שיש צעדים בהן ניתן לנקוט בכדי להיטיב עם המצב הזה ואף לצאת ממנו באופן מוחלט. אחת מהפעולות שכל בעל חברה אשר מוצא את עצמו במצב חדלות פרעון של חברה, צריך לבצע במהרה, הוא לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה מתוך אותם עורכי דין פשיטות רגל בתל אביב או בעיר אחרת. כמובן, שישנם גם מקרים בהם הליך פשיטת הרגל וכחלק מכך, גם פירוק החברה, יתבצע גם אם אין הסכמה של כל בעלי המניות או בעלי החברה.

פירוק חברה בעקבות חדלות פרעון 
במקרים של חדלות פרעון של חברה, לעיתים הפעולה הנבונה ביותר אותה ניתן יהיה לבצע היא התחלת הליך לפירוק של החברה – הליך זה יכול במקרים רבים, למנוע נזקים כלכליים חריפים ומשמעותיים יותר. הליך של פירוק החברה, אשר יתבצע בסיוע של עורך דין מקצועי ומנוסה, יכול למנוע, שימוש שאינו תקין בנכסים השונים של החברה ומצבים של העדפת נושים פסולה. כמובן, שמי ששוקל את הצעדים הללו, חשוב שייוועץ בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יוכל לספק עבורו את כל המידע החשוב ובעל ההשפעה על קבלת החלטה מושכלת.

צועדים לעתיד טוב יותר
בשורה התחתונה, גם כשהמצב נראה קשה והאור לא נראה בקצה המנהרה, חשוב לקחת אוויר ולהבין שלא מדובר בסוף העולם ויש דרכים לצאת גם מהמצב הכלכלי הבעייתי הזה של חדלות פרעון של חברה. בחירת עורך דין מנוסה ובעל מוניטין, תוכל לסייע לא רק בהתמודדות עם כל התהליך של פשיטת רגל ופרוק חברה, אלא אותו עורך דין יכול במקרים רבים גם להוות דמות אשר בכוחה להרגיע ולהבין שיש דרך החוצה ובעתיד הלא רחוק יכול מאוד להיות שממתין דף חדש חלק ואופטימי.

אם גם אתם נקלעתם למצב של חדלות פרעון של חברה ואתם מעוניינים להתחיל הליך של פשיטת רגל או לנקוט בפעולות אחרות אשר יכולות לסייע לכם לצאת מהמצב הזה – משרד עו"ד אורי לונטר – משרד עורכי דין פשיטות רגל בתל אביב יהווה עבורכם את הכתובת הנכונה. עורכי הדין המקצועיים והמנוסים של המשרד, יסייעו לכם לבצע את כל הפעולות המהוות חלק מהליך של פשיטת רגל ופרוק חברה ואשר בכוחן לסייע לכם לצאת מהמצב הזה ולצאת לדרך חדשה ונקייה.