חובות ומצוקה כלכלית קשה, משפיעים בצורה משמעותית על איכות החיים של אותו אדם ועלולים לפגוע בהם במידה רבה. האור בקצה המנהרה, טמון בעובדה שיש מה לעשות וכיצד לפעול על מנת לצאת מהמצב הזה, כאשר אחד הפתרונות היעילים ביותר הינו פתיחת הליך פשיטת רגל. עורכי דין פשיטות רגל בת"א או בעיר המגורים, יהוו כתובת אליה מומלץ לפנות במקרים שכאלו. עורכי הדין, ידעו איך להתנהל ומה לעשות, בכדי שתהליך פשיטת הרגל יושלם בהצלחה והלקוח שלהם יוכל לצאת לדרך חדשה ונקייה.

ליווי לאורך כל השלבים
גם הליך פשיטת רגל של אדם פרטי וגם הליך פשיטת הרגל של חברה טומן בחובו מספר שלבים, כאשר בכדי להשלים את התהליך, יש לצלוח כל אחד מהשלבים הללו בצורה הטובה ביותר. בין השלבים בתהליך: הגשת בקשה לקבלת צו כינוס, קבלת הצו וקביעת צו תשלומים, מילוי צו התשלומים והגשת דו"חות, קביעת המועד בו תוכרז פשיטת הרגל – השלב הסופי באותו הליך פשיטת רגל, הוא ההכרזה וההפטר ופתיחת הצוהר לחייב, לפתוח דף חדש בחייו. כאמור, בכדי שכל השלבים הללו יתבצעו בצורה הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר, קיימת חשיבות גבוהה להסתייע באותו עו"ד פשיטת רגל בתל אביב מקצועי ובעל הידע והיכולות המתאימות ללוות ולייצג לקוח הן בהליך פשיטת רגל אדם פרטי והן בהליך פשיטת רגל של חברה – בהתאם לסיטואציה.

פעולות נוספות בהן יש לנקוט
מעבר לשלבים המרכזיים בהליך פשיטת הרגל, ישנן פעולות נוספות אותן יש לבצע כחלק מאותו הליך פשיטת רגל ובין היתר: על החייב לעמוד במגבלות שונות המהוות חלק מקבלת צו הכינוס ובין היתר: עיכוב יציאה מהארץ ולעיתים מגבלה על אחזקה ושימוש בכרטיס אשראי. עמידה בצו התשלומים עליו הוחלט לאחר בדיקת החובות והמצב הכלכלי של החייב. התמדה על מילוי והגשת דוחות דו חודשיים לגבי הכנסות והוצאות וביצוע של פעולות נוספות, על מנת שהמטרה של החייב בסופו של דבר תושג. כמובן, שבמידה ואותו החייב מלווה על ידי עורכי דין פשיטות רגל בת"א, הם ידאגו לייעץ ולסייע לו בכל אחד מהשלבים של תהליך פשיטת הרגל ולוודא שהחייב אשר נמצא באותו התהליך, אכן עומד בכל חובותיו - על מנת שגם כל הזכויות שלו ימומשו בצורה הטובה ביותר – וזאת בסופו של דבר, אמורה להיות המטרה אשר תעמוד לנגד עיניו של החייב ההפטר המיוחל.

אם גם אתם מתמודדים עם חובות כבדים, מעוניינים להתחיל הליך פשיטת רגל וכמובן, רוצים להבטיח שהליך זה יתבצע בצורה היעילה והמקצועית ביותר האפשרית, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין מוריאנו לונטר – עו"ד פשיטת רגל בת"א. לעורכי הדין המקצועיים והמנוסים של המשרד, ניסיון של שנים בתחום זה, ידע מקצועי מקיף וכלים אשר יאפשרו לצלוח את התהליך בזמן הקצר ביותר.