משפט אזרחי ועסקי
מספר קטגוריות כלולות בתחום משפטי זה, להלן פירוט:
 
  • עסקי מסחרי
    התחום עוסק בליווי משפטי בכל עולם העסקים והמסחר ובקרב חברות וגופים עסקיים וכולל תחומים כגון הקמה והתנהלות שוטפת של חברות ושותפויות עסקיות, דיני חברות, סכסוכים עסקיים ומסחריים, חדלות פירעון לתאגידים ויחידים כולל הבראת חברות, פירוק חברות, שיקום כלכלי והפטר ליחידים ועוד.
  • נזיקין
    גרם אדם ו/או כל ישות משפטית אחרת, נזק והביא להפסד ממון או כל נזק אחר, יוכל הניזוק לתבוע את המזיק בבית המשפט לשם קבלת פיצוי בגין הנזק שנגרם. בבית המשפט ידונו בפרטי הנזק ובחיובו של המזיק לשלם לניזוק.
     
  • חוזים
    מעוניינים לחתום על חוזה מחייב, המשפט האזרחי ינחה את מהלך כתיבת החוזה וחתימתו כדין למען יהיה החוזה בר תוקף ויחייב את הצדדים כנדרש. מקרים של הפרת חוזים אף הם כלולים תחת כותרת זו. הסכמי שותפות והחלטות משותפות יקבלו עיגון חוקי באמצעות חתימה על חוזה מפורט כנדרש.
     
  • משפחה 
    הסדרת יחסי בני זוג. וכן דיון בענייני גירושין ומשמורת, צוואות וירושות, חלוקת רכוש במקרי גירושין ועוד. כל דיון בעניינים הקשורים לתא המשפחתי כלולים תחת סעיף זה.  כמו כן מוסמך המשרד (באמצעות עו"ד אורי לונטר) לערוך ייפוי כח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי החוק.
בכל מקרה בו מתעורר צורך לפנות לבית משפט אזרחי, מומלץ לעשות זאת בליווי של עורך דין אזרחי מקצועי ומנוסה. מכיוון שבשביל להגיע לתוצאה רצויה, או לחילופין בשביל למנוע נזקים ככל האפשר - חשוב כי העניין יתנהל בתבונה. כאשר עורך דין מנהל עבורכם את המהלך הוא מנצל את הידיעות שלו בתחום המשפט, ומנווט אתכם בצורה הנכונה לשם השגת היעד שלכם במקרה המדובר. כך תנקטו בפעולות הנכונות ותמנעו מטעויות שעלולות לגרום לכם לנזקים משמעותיים.

אורי לונטר משרד עורכי דין מציע שירותי עריכת דין בכל תחום המשפט האזרחי. אנחנו מציעים שירות מקצועי במיוחד שניתן לכם על ידי צוות עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר. הידע המקצועי לצד הרזומה העשיר, מקנים לנו את היכולת לספק ללקוחותינו שירות מוצלח ויעיל. משרדנו צבר במשך השנים סיפורי הצלחה רבים, בהם הצלחנו לייצג את לקוחותינו בצורה מוצלחת ויעילה, והשגנו עבורם הישגים נאים ומרשימים ביותר.

עומדים בפני הליך משפטי? פנו למשרדנו לקבלת ייעוץ מקצועי!