פשיטת רגל יכולה להגיע בעקבות אי הצלחה של עסק שמכניס את בעליו לחובות שהוא לא יכול לעמוד בהחזרים שלהם, חתימה על ערבות למישהו אחר בלי שהוא מחזיר את חובותיו מה שמתגלגל גם על החתומים, או מכל סיבה אחרת. פשיטת רגל שונה בתכלית מהוצאה לפועל מכיוון שהיא מרכזת את כל פעולות הגבייה בבית המשפט המחוזי באמצעות נאמן. בקשות לפשיטת רגל הם אומנם הסיוט של כל אדם באשר הוא, אך הן יכולות להיות גם תחילתם של חיים חדשים, דף חדש בחייו של החייב אם הוא מקבל הפטר. אם אתם מחפשים עורכי דין פשיטת רגל בת"א כמו בכל מקום אחר, יש כמה דברים שאתם צריכים לוודא לפני שאתם מסכמים עם עורך דין שייצג אתכם.

להתחיל חיים חדשים
רק מי שחי עם חובות ובעיקר כאלו שהוא מנסה בכל פעם לסגור אותם ולא מצליח מכיר את ההרגשה. אבן כבדה על הלב שלא נותנת מנוח, חיים בפחד מפני הנושים, הוצאה לפועל שבפני עצמה לא נעימה וכל מה שמסביב. עורך דין פשיטת רגל ברמת גן כמו בכל מקום אחר בארץ יכול לסייע, יכול לבצע את ההליך בצורה מסודרת ובסופו לקבל את ההפטר המיוחל. ההפטר כשמו כן הוא – פטור מכל החובות בהתאם לפקודה וכפי שציינו פתיחת דף חדש. אך עורכי דין פשיטת רגל בת"א כמו עורך דין פשיטת רגל ברמת גן ובכל מקום אחר, צריכים להיות מקצועיים ולהכיר את ההליכים.

מה חשוב לוודא?
אם אתם מחפשים עורכי דין פשיטת רגל בת"א כמו גם בכל מקום אחר, יש כמה דברים שחשוב שתוודאו. ראשית, עו"ד פשיטת רגל בתל אביב צריך להתמחות בכך, צריך להיות עם ניסיון ועם רזומה עשיר. שנית, כדאי שיהיו לכם המלצות על עורך דין כזה, המלצות ממי שאתם סומכים עליו אחד שהתנסה בשירותים הללו. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר גם אם הוא עולה מעט יותר מאחרים. זו ההזדמנות שלכם לצאת לדרך חדשה ואתם חייבים את זה לעצמכם.

למה לבחור במשרד מוריאנו לונטר?
אם אתם צריכים עורכי דין פשיטת רגל בת"א או בכל מקום אחר, משרד מוריאנו לונטר הוא המשרד אותו אתם מחפשים. המשרד מגיש כבר שנים בקשות לפשיטת רגל עבור הלקוחות כמו גם מלווה בכל התהליך ובמה שכרוך בו. מייסד המשרד עו"ד מוריאנו זוכה למינויים מטעם בית המשפט ככונס נכסים, ובמהלך השנים הוא והצוות שלו רכשו יידע רב וניסיון להתנהלות אל מול הרשויות. משרד עורכי דין פשיטת רגל בת"א מוריאנו לונטר הוא המשרד המוביל בתחום, והוא עוסק בנוסף גם בדיני בנקאות, דיני חברות, ייעוץ בתחום נדל"ן, ייצוג קבלנים ועוד מגוון תחומים נוספים. אם אתם מחפשים אחר עו"ד פשיטות רגל בתל אביב כמו גם בכל מקום אחר, משרד עו"ד מוריאנו לונטר הוא המשרד אותו אתם מחפשים.