כאשר קיימת עילה לתביעה נגד הבנק יש בהחלט סיכויים טובים להצליח. ותביעות כאלו הם לא מקרה נדיר כפי שרבים סבורים. וזאת בגין העובדה הפשוטה שבנק אינו דומה לכל חברה מסחרית. לבנקים יש חובה ציבורית מוגדרת. וכל חריגה מהכללים הללו מהווים עילה לתביעה. לכל בנק יש חובת זהירות וכן חובת אמון. חובת האמון של הבנק היא כלפי הלקוחות והיא מקדימה אף את החובה כלפי המנהלים של הבנק. זו הסיבה לכך שכאשר מגישים תביעה נגד הבנק יבדוק בית המשפט את חובת הבנק בצורה שונה מבדיקת כל חברה או גוף מסחרי אחר.

עורך דין עבור תביעות נגד בנקים
כאשר לקוח מגלה כי הבנק נהג שלא כשורה ביחס אליו, יומלץ על פניה לעורך דין. יש לשים לב לבחור עורך דין שיש לו התמחות בתחום תביעות נגד בנקים. הוא יבחן את המקרה ויכוון את הלקוח לפעולה הנכונה. האם אכן יש עילה לתביעה? במקרה שהתשובה לשאלה זו חיובית ייצג אתכם עורך הדין ויוביל את כל המהלך במטרה להצליח עבורכם את התביעה, ולהוציא אתכם וידכם על העליונה. תביעות נגד בנקים הם דבר נפוץ למדי שבהחלט מסייע ללקוחות לקבל את המגיע להם מול הבנק.

על פשיטת רגל וחובות
יש מקרים בהם אדם מוצא את עצמו במקום בו הוא מוגבל מבחינה כלכלית. אין לו יכולת לשלם את החובות שלו, והוא נתון במצב כלכלי דחוק מאוד. כאשר אדם צריך לשלם חובות למוסדות, לעובדים, לספקים וכדומה. ואין לאל ידו לבצע את התשלום, יהיה עליו לפעול על מנת למצוא את פתח המילוט. וזאת כדי שהוא יוכל לפתוח דף חדש בחייו הכלכליים. עורכי דין פשיטות רגל ברמת גן ינהל את התביעה ויכוון את החייב כך שהוא יקבל הפטר. עורכי דין פשיטות רגל ברמת גן ינהלו את המהלך על מנת להועיל לאדם, ולאפשר לו להשיג את המטרה שלו בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר. כך הוא יקבל את ההגנה שלו מפני הנושים - הם לא יוכלו לפנות אליו בדרישות בלתי אפשריות עבורו.

בחירת עורך דין
בכל תחום שהוא חשוב למצוא את עורך הדין הנכון, זה שיש לו התמחות בתחום הספציפי ויש לו את היכולת לספק את העבודה על הצד הטוב ביותר. משרד עו"ד אורי לונטר מציע ללקוחות שירות מקצועי ויעיל במיוחד. שנות העבודה בתחום, לצד הידע המקצועי המעמיק מאפשר לצוות המשרד לספק לכל לקוח מענה הולם לצורך שלו. בין אם מדובר על תביעות נגד בנקים ובין אם יש צורך להגיע להסדר בנושא חובות למוסדות – משרד עורכי דין אורי לונטר זו הכתובת שלכם. לקוחותינו מקבלים ייצוג מקצועי הן בתחום עו"ד תביעות בנקים וכן בתחומים נוספים. אם אתם מתעניינים על עו"ד תביעות בנקים אנחנו הכתובת שלכם!