עומדים בפני שוקת שבורה? צברתם חובות ולא רואים את האור בקצה המנהרה?
בשלב מעיק זה, בו החובות מעיקים והנושים לוחצים ומטרידים אתכם, בוודאי מחפשים את המוצא שלכם. ויש מוצא. על מנת לאפשר לאנשים שנקלעו למערבולת כלכלית שכוללת חובות בסכומים גבוהים, נחקקו חוקים שבאים לקראתו ומאפשרים לו להגיע להסכם מול הנושים. ההסכם מושתת על עקרון הפשרה. בו החייב מתחייב לשלם סכומים מסוימים שנקבעים עלפי החלטות הממונה על התיק. המטרה היא לאפשר לחייב לצאת לדרך חדשה לאחר פירעון אחוז מסוים במכלל החובות שלו. ההליך נועד לתת קרש הצלה לחייב ולפתוח בפניו את ההזדמנות לנסות את כוחו מחדש – בלי חובות מעיקים מהעבר.

טיפול בפשיטת רגל – כיצד?
טיפול בפשיטת רגל ייעשה על ידי עו"ד פשיטת רגל ברמת גן. עורך הדין ייצג את החייב וישים לנגד עיניו את טובתו. המטרה תהיה להגיע להסדר חובות ולקבלת צו הפטר. כך שהנושים לא יוכלו להטריד את החייב, ולדרוש ממנו את הכסף שאין לו יכולת לשלם. תהליך זה נועד להקל על החייב ולאפשר לו לפרוע את חובותיו כמידת היכולת שלו. יחד עם זאת לפתוח פרק חדש בחיים הכלכליים שלו. כך שחובות העבר לא יעמדו לו לרועץ בכל אשר יפנה. טיפול בפשיטות רגל ייעשה על ידי גורם מקצועי ובעל היכרות מעמיקה בתחום. עו"ד פשיטות רגל בתל אביב יבחן לעומק את הסיטואציה בו ניצב החייב, הוא יתור אחר הדרך הנכונה ספציפית עבורו, ויפעל על מנת לבצע טיפול בפשיטות רגל מותאם ויעיל. המטרה היא לצאת לתהליך מועיל ונכון שיוביל את החייב באמצעות עורך דין תביעות בנקים לחירות כלכלית.

עו"ד פשיטת רגל ברמת גן ייבחר על פי המלצות של לקוחות. כמו כן סיפורי הצלחה, אף אם הם נכתבו בעילום שם בגין רגישות העניין, יוכלו לסייע בקבלת ההחלטה שלכם. גם במקרה בו החייב צבר חובות לבנקים יהיה אפשר לסייע לו, וזאת על ידי פנייה אל עורך דין תביעות בנקים. הוא ייכנס לתמונה ויאפשר לאדם להשיג הפטר על אחוז ניכר מהחובות שלו.

עו"ד פשיטת רגל בתל אביב זו הכתובת שלכם אם אתם מתמודדים מול נושים שמעוניינים להציל את הכסף שלהם. ולכם, למרבה הצער, אין יכולת לפרוע את החוב. על מנת לעזור לעצמכם ולפתור את המצוקה הגדולה שלכם אתם צריכים לפעול. אמנם מדובר במהלך שידרוש עמל רב וכנות מול הגורמים המקצועיים. אך מסתבר שזו הדרך המתאימה ויעילה ביותר להשיג תוצאות ולצאת מהסבך. רק כך יש אפשרות ממשית לסיים עם החובות ולהצליח להוביל את עצמכם אל מקום יציב בלי לחצים כלכליים. עו"ד מוריאנו לונטר, מקצועי ומנוסה יציע בפניכם את עיקרי התכנית ואת נקודות הדרך במהלך לקראתו אתם יוצאים. ואתם בהחלט עשויים לגלות את הסוף למצוקת החובות אליה נסחפתם.