כיצד ניתן למחוק חובות בתהליך הסדר חובות מול הבנקים
אף אחד לא רוצה להיות חייב כספים לבנק. בעוד נושים פרטיים הם חסרי יכולת לאיים בסנקציות כנגדנו מלבד להגיש תביעה בבית משפט שלשמה הם כנראה יזדקקו לעורך דין משלהם, הבנק הוא גוף המחזיק באופן קבוע סוללת עורכי דין במיוחד בשביל מקרים כאלה. בנוסף על פי חוק יש ביכולתו להפעיל סנקציות כנגד חייבים היכולות לכלול עיקולים על נכסים, הקפאת חשבון ומתן ריביות בעקבות פיגורים. אז מה כן ניתן לעשות במידה וחייבים כסף לבנק?

הדבר הראשון שיש לעשות
במקרה מצער של פשיטת רגל והצטברות חובות מול הבנקים מומלץ דבר ראשון לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בייעוץ ועזרה בתחומים אלה. משרד מוריאנו ולונטר הממוקם ברמת גן בעל ותק של מעל 30 שנות ניסיון בליווי ובייעוץ לחייבים בנושאי הסדר חובות מול הבנקים, הוצאה לפועל וטיפול בפשיטות רגל. בכל אחד ממקרים אלה עורך דין מטעם משרד מוריאנו ולונטר יוכל לנהל משא ומתן על הסדר חובות מול הבנקים במטרה להגיע להסדר החזרת החוב בהתאם ליכולת הכלכלית במינימום הגבלים כשהמטרה הסופית היא מחיקה של חלק מהחוב. 

מדוע הבנק ירצה לנהל משא ומתן למול חייבים
עלינו להבין כי למרות שלבנק יש יותר כוח לאיים על האזרח הקטן גם הוא מתנהל כנושה הרוצה בסופו של דבר לקבל את כספו חזרה תוך רצון להימנע מסחבת משפטית של שנים. תארו לעצמכם מצב בו כל החייבים לבנק גוררים את החזר הכספים לאורך עשרות שנים, כמות המשאבים שהבנק יצטרך להקצות לכך תהייה גדולה מן התועלת. בהרבה מקרים שאנשים נקלעו לצרות כספיות, גם אם נעשו בתום לב, פשוט לא יכולים להחזיר את החוב כולו במסגרת הזמן שנקבעה. בליווי עורך דין הבקיא ברגולציות של הבנקים וכל ההיבטים המשפטיים של תהליך פשיטת רגל נוכל למחוק חלק מהחוב למול הבנק בכדי להגיע בסופו של דבר להפטר בהוראת בית משפט המורה כי נמחקו כל החובות שלנו ואנו יכולים לשקם את שגרת חיינו ולחזור לעצמאות פיננסית.

מהי החשיבות של עורך דין בתהליך
הבנק הוא עסק. וכעסק הוא ינסה להשיג את העסקה הכי טובה עבורו, כלומר ישנו סיכוי כי הוא לא יגלה לנו את כל האופציות האפשריות בפנינו בתהליך גישור של הסדר החזרת חוב מול הבנקים. ייתכן ונחתום על הסדר אשר רק ישעבד אותנו להחזרת החובות שנים קדימה מבלי יכולת חוקית להשתחרר ממנו. עורכי הדין במשרד מוריאנו ולונטר מנהלים יום יום למעלה מ30 שנה משא ומתן למול הבנקים בצורה המקצועית ביותר תוך שמירה על אינטרס הלקוח בייצוג תקיף המביא לתוצאה הטובה ביותר לסיום הליך של פשיטת רגל ומחיקת חובות על ידי הסדר החזרת חוב מול הבנקים.